Redesign webu není jen otázkou estetiky, ale také funkčnosti a efektivity.
Redesing webu byl nutný z důvodu velmi konkurenčního prostředí. Zároveň bylo potřeba jednostránkový web přepracovat na vícestránkový, protože firma rozšířila svou působnost na realizaci FVE i pro firmy a budovy veřejné správy. Pro web jsme připravili na míru vytvořené ikonky, které slouží pro lepší představu USP firmy (Unique Selling Proposition).
Redesign webu není jen otázkou estetiky, ale také funkčnosti a efektivity. Technologie, trendy i potřeby uživatelů se neustále mění, a zastaralý web může odrazovat zákazníky, zpomalovat načítání nebo být méně přístupný na mobilních zařízeních. Moderní design zlepšuje uživatelskou zkušenost, zvyšuje důvěryhodnost značky a může podpořit konverze. Investice do pravidelného redesignu znamená držet krok s konkurencí a zajistit, že váš web bude stále plnit své obchodní cíle.
Ing. Ondřej Jón
specialista online marketingu