Silné HR kampaně, které přerostly v budování značky

Od náboru k PR

Naše spolupráce s Teleflexem (www.praceteleflex.cz) začala s jasným cílem: oslovit relevantní uchazeče o práci na konkrétní pozice ve výrobě i administrativě. Společně jsme vytvořili dlouhodobý náborový ekosystém postavený na výkonnostních kampaních na Facebooku, Instagramu, Google Ads i Skliku.

V průběhu let jsme pomohli vybudovat pozitivní vnímání značky zaměstnavatele, zejména na sociálních sítích. Díky autentickému obsahu a přesnému cílení vznikl komunitní dosah a organická důvěra mezi uchazeči.

Správa PPC

Posun ke značce a firemnímu PR

Dnes už se nábor řeší spíš nárazově, hlavní důraz klademe na brandové a PR aktivity. Budujeme silné povědomí o značce Teleflex, zejména v rámci regionu. Kromě brandových kampaní ve vyhledávání máme spuštěné bannery ve všech hlavních sítích a videokampaň na YouTube, která představuje reálný firemní život – např. záběry z teambuildingu.

Kampaně systematicky optimalizujeme, testujeme nové formáty a kombinujeme výkonnost s image.

Správa sociálních sítí
reference-teleflex-2
reference-teleflex-1
reference-teleflex-4
reference-teleflex-3
reference-teleflex-5
reference-teleflex-6

Budujte PR své firmy

Kontaktujte našeho reklamního poradce

Zdeněk Ceral

reklamní poradce

Zdeněk Ceral