Dlouhodobá spolupráce s Teleflexem ukazuje, že HR marketing může být víc než jen hledání zaměstnanců – když se dělá chytře, buduje důvěru, komunitu i firemní brand. Přečtěte si, jak s Teleflexem spolupracujeme na dalších projektech:
https://reklamka.cz/reference/teleflex-naborove-kampane
https://reklamka.cz/reference/teleflex
Naše spolupráce s Teleflexem (www.praceteleflex.cz) začala s jasným cílem: oslovit relevantní uchazeče o práci na konkrétní pozice ve výrobě i administrativě. Společně jsme vytvořili dlouhodobý náborový ekosystém postavený na výkonnostních kampaních na Facebooku, Instagramu, Google Ads i Skliku.
V průběhu let jsme pomohli vybudovat pozitivní vnímání značky zaměstnavatele, zejména na sociálních sítích. Díky autentickému obsahu a přesnému cílení vznikl komunitní dosah a organická důvěra mezi uchazeči.
Správa PPCDnes už se nábor řeší spíš nárazově, hlavní důraz klademe na brandové a PR aktivity. Budujeme silné povědomí o značce Teleflex, zejména v rámci regionu. Kromě brandových kampaní ve vyhledávání máme spuštěné bannery ve všech hlavních sítích a videokampaň na YouTube, která představuje reálný firemní život – např. záběry z teambuildingu.
Kampaně systematicky optimalizujeme, testujeme nové formáty a kombinujeme výkonnost s image.
Správa sociálních sítíZdeněk Ceral
reklamní poradce